.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

مجموعه : بیوگرافی

بیوگرافی پاریس هیلتون,عکس‌های پاریس هیلتون

جهانی‌ها ->بیوگرافی

بیوگرافی و عکس‌های پاریس هیلتون

تاریخ تولد: ۱۷ فوریه ۱۹۸۱

محل تولد: شهر نیویورک


پاریس ویتنی هیلتون وارث امپراتوری چهار میلیارد دلاری هتلهای مجلل هیلتون است، اما این دختر۳۳ ساله نه علاقه ای به هتلداری دارد و نه آنچه وی را مشهور کرده است: شهرت.

وی که معروفترین جمله اش It’s Hot است، هفته گذشته اعلام کرد می خواهد دو سال دیگر زندگی عمومی خود را رها کند و با نامزدش کانون “گرم” خانواده را تشکیل دهد.

ستاره مجموعه تلویزیونی “زندگی ساده” به مجله نیوزویک گفته است: “وقتی جوانتر بودم، خیال می کردم ایفای نقش یک دختر بلوند کودن بانمک است. من در تلویزیون این نقش را ایفا می کنم چون بامزه است. ولی حالا خودم را زنی اهل تجارت و اسمم را یک برند (نام تجاری) می دانم.”

پاریس هیلتون که اخیرا با فیلم ترسناک “خانه مومی” بر پرده نقره ای سینما درخشید، به این مجله گفته است که دیگر از ایستادن مقابل دوربین عکاسان لذت نمی برد. “کار عذاب آوری است. همه می پرسند آیا می توانند از من عکس بگیرند؟ با خودم فکر می کنم اینها یک مشت فلک زده اند. باورم نمی شود قبلا از این کارها لذت می بردم.”

زندگی در سایه شهرت، خواسته یا ناخواسته، میراثی خانوادگی برای پاریس هیلتون است. مادرش کتی در شبکه ان بی سی آمریکا یک برنامه تلویزیونی دارد که در آن آداب زندگی اشرافی را به ۱۴ رقیب آموزش می دهد.

نیوزویک می گوید که کتی و شوهرش ریک هیلتون نمی خواستند نام خانوادگی بلندآوازه شان روی این برنامه قرار گیرد، “زیرا آن را خیلی لوس می دانستند.”



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی و عکس‌های پاریس هیلتون , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی و عکس‌های پاریس هیلتون ,
:: بازدید از این مطلب : 3578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : شنبه 22 شهريور 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی